Despre SEO

Despre SEO

SEO – o secţiune care cuprinde servicii de optimizare şi promovare pentru motoarele de căutare. SEO, este prescurtarea de la „Search Engine Optimization”, sau optimizare pentru motoarele de căutare, procese care se ocupă cu creşterea traficului organic pe un anumit website. Toate motoarele de căutare importante cum ar fi Google, Yahoo sau Bing, oferă astfel de rezultate. SEO, este o secţiune care cuprinde servicii de optimizare şi promovare Web.

Despre SEO, cursuri online

Cursurile oferite de compania noastră sunt pentru începători, administratori sau proprietarii de site-uri care doresc mai multe detalii despre optimizare şi promovare pentru motoarele de căutare. Se pot găsi pe Internet, cantităţi considerabile de articole şi documentaţii SEO, însă este indicat să discutaţi direct cu o persoană specializată în acest domeniu.

Creare Magazine Online

Foarte multe companii au dezvoltat un magazin online în speranţa vânzării produselor pe Internet şi nu au avut succes. Magazinele online, au o structură mult mai complicată. Prezentarea produselor sau serviciilor trebuie făcută în mod profesionist pentru ca motoarele de căutare, să indexeze aceste produse sau servicii.

Există foarte multe platforme pe care se poate dezvolta un magazin online însă, nu toate au o structură buna. Acestea trebuiesc modificate, optimizate şi aplicate noi servicii care ţin pasul cu schimbările sau îmbunătăţirile aduse motoarelor de căutare.

Motoare de Căutare

Prin anii 95-97, numărul utilizatorilor de Internet, era nesemnificativ şi volumul de informaţie era destul de mic. Cel mai mult, Internet-ul se folosea în diferite universităţi şi laboratoare, practic, era o reţea folosită în scopuri ştiinţifice. La ora actuală utilizatorii de Internet, pot găsi aproape orice informaţie. Aceasta rețea globală a avut o creştere rapidă.

Crearea paginilor Web, nu este un lucru foarte complicat. Greu este ca site-ul tău să fie vizibil în rezultatele organice ale motoarelor de căutare. Motorul de căutare Yahoo, a fost online în anul 1994 şi mai exact în luna Aprilie, devenind primul motor de căutare din lume. Numărul de site-uri a crescut considerabil la acea vreme şi au fost aplicate servicii cu posibilităţi de căutare a informaţiei.

In anul 1995, a apărut Lycos şi AltaVista, website-uri dezvoltate special pentru căutarea de informaţii în Internet. Pană la apariţia Google, în anul 1997, motor de căutare dezvoltat de Sergey Brin și Larry Page, AltaVista, a fost cel mai accesat website din reţeaua de Internet.

La ora actuală există trei motoare de căutare importante – Google, Yahoo şi Bing, care au baze de date proprii şi algoritmi inteligenţi, special creaţi pentru eliminarea SPAM-ului şi afişarea conţinutului organic de calitate.

Motoarele de căutare sunt în continuă dezvoltare şi în cel mai scurt timp, website-urile cu conţinut slab sau cele care încearcă forţări de promovare, vor fi eliminate din rezultatele organice.

Structura unui Website

Un website cu o structură slabă, este un website „mort”, înainte să fie pus online. Structura unui website este cel mai important lucru în partea de promovare online. Creşterea vizibilităţii unui website în motoarele de căutare este strict legată de structura website-ului respectiv şi de cantitatea de informaţie publicată.

Un website care conţine doar oferte, este mult mai greu de promovat decât un website care oferă informaţii text, sau oferte care cuprind descrieri mai lungi, cu o densitate de cuvinte cheie cât mai bună.

Structura de link-uri internă şi legarea paginilor/articolelor, prin link-uri de pe expresii sau cuvinte cheie importante, va forţa crawlerele să culeagă conţinutul website-ului respectiv. La ora actuală este indicat să folosiţi relaţia „noopener”, pentru link-urile externe. Condiţionarea link-urilor externe şi scoaterea în evidenţa a expresiei principale pentru promovare, ne ajută să ocupăm poziţii bune în motoarele de căutare, pe anumite expresii.