Promovare SEO sau Eșec

Promovare SEO, sau eşec – Cine nu îşi doreşte ca afacerea dezvoltată online, să aibă un succes cât mai mare.  Cine nu îşi doreşte trafic natural pentru a scapa de reclamele sau traficul plătit şi un loc cât mai sus în rezultatele organice ale motoarelor de căutare. Problema este că nu toate website-urile pot avea un clasament de top şi dacă vrei ca site-ul tău să fie „iubit” de Google, va trebui să depui destul efort.

Promovare SEO sau Eșec

Google, poate fi un punct de eşec în afacerea noastra pe Internet, în urma modificarilor şi actualizărilor algoritmilor acestui motor de căutare. Îmi amintesc că la 21 Februarie 2011, când Google, a lansat prima actualizare Panda, în Internet a fost dezastru. Foarte multe companii au pierdut sute de mii de euro, multe dintre ele au trimis angajaţii acasă pentru că site-ul nu mai apărea în rezultatele organice Google.

Problema cea mai gravă este că din cauza unei neatenţii sau a administrării slabe a unui website, orice companie poate avea un eventual eşec. Trebuie să gândim că Google, nu este loial companiei noastre, nu are nici un interes, drept pentru care trebuie să dăm o atenţie mai mare site-ului nostru şi în special atunci când angajăm personal pentru partea de SEO, sau chiar companii din acest domeniu de activitate.

Despre Algoritmii Google

Cu toate că în ultimii ani, algoritmii Google, au fost îmbunătăţiţi pentru eliminarea SPAM-ului, eşecul nostru în mediul online, nu poate fi doar din vina Google. Acolo există personal capabil să identifice o încercare forţată de promovare sau un website care este slab optimizat. Dacă afacerea mea depinde de motorul de cautare Google, va trebui sa îndeplinesc condiţiile cerute de acesta şi să fiu cât mai natural în publicarea de conţinut.

Micro-conversiile

Micro-conversiile pot juca un rol important în afacerea Dvs., pe Internet. Întregul concept SEO, este de a facilita accesul crawlerelor la conţinutul site-ului nostru pentru a culege informaţiile importante care vor apărea în rezultatele organice.

Un rol important în promovarea online îl au reţelele sociale, Facebook, Twitter, LinkedIn sau orice alt mediu social care oferă posibilitate de conversație. Încercaţi să faceţi legaturi cu aceste reţele sociale şi site-ul Dvs., va avea succes.

Conținutul proaspăt și Relevant

Scrierea de conţinut proaspăt și optimizat, este o tehnică SEO, prin care o pagina Web, sau un articol va fi vizibil în rezultatele organice. De asemenea, un conţinut bun vizează termenii de căutare specifici articol-ului respectiv, care includ un titlu bun, o descriere profesionistă. Cuvintele cheie din conținut nu trebuie să depășească densitatea admisă. Tag-urile H1, H2, H3, trebuiesc aranjate bine în pagină.

Orice persoană care foloseşte un motor de căutare pentru a găsi o anumită informaţie, va folosi expresiile importante şi uneori scurtături de expresii. Dacă motorul de căutare folosit va afişa site-ul Dvs., pe primul loc, înseamnă că acel articol sau pagină este considerată relevantă, are conţinut relevant şi poate foloseşte cuvinte de legatură, cuvinte pe care concurenţa nu le foloseşte.

Leave a Comment